Äntligen klar!!

Har nu efter flera veckor äntligen gjort klart hela ansökan och skickat in den! Så nu är det bara att vänta på besked om värdfamilj och sånt!! Känns så skönt! Har som vanligt skjutit upp allt, men nu så.





Ska också göra nått typ av regionsval.
Med AFS får man välja en ankomstflygplats och så hamnar man i staterna runt den flygplatsen. Men jag tycker det är grymt svårt att välja.... De ankomstflygplatserna som finns är:

New York - NY
Seattle - WA
Chicago - IL
Huston - TX
Los Angeles - CA

Det är svårt eftersom alla stater har olika fördelar och nackdelar! Men just nu lutar det åt New York.. Men tro mig.. om en vecka kan det vara Seattle. Ändrar mig hela tiden!

Skriver mer när jag får mer information! Just nu har det stått väldigt stilla ett tag. Men förhoppningsvis blir det ändring på det snart!

Nej nu ska jag ta och äta lite lunch och gå ut med hunden innan jag ska iväg och göra en intervju till ett skoljobb!
Älskar förresten att det äntligen har blivit kallt och SNÖ!! Det underlättar ju en aning om det är kallt och finns is när man spelar bandy ute...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag hade ju helt klart valt LA, men det är jag! ;) Jag ska också åka till USA 12/13. Vill du länka? :)

2011-12-06 @ 17:25:27
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Daniel

Varför valde du AFS ?

2011-12-06 @ 23:11:08
URL: http://danieliusa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tyckte att det svåraste var att välja organisation. Men jag har bara hört bra om AFS och några kompisar till min familj har bott i USA och de tyckte att de var det bästa! Så det blev dom! Fast jag tror att organisationen inte spelar såå stor roll egentligen. Jag tror det beror på hur bra fadder/lokala representant man får också:)

2011-12-06 @ 23:20:57
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0