Söndag...

Vet inte riktigt vad jag vill ha ut av det här inlägget men jag kan säga att det har varit en rolig söndagkväll. Har nu firat Lucia nån dag för tidigt med ett luciatåg med Fryx Reunion Choir! Superkul var det med fullsatt kyrka och applåder som inte ville ta slut! Skulle lagt upp en video men min otroligt tekniska mamma lyckades inte filma med sin telefon så tyvärr! Ni får nöja er med en bild av sämsta kvalité!





Nu ska jag plugga lite och sova och ladda upp för en helt stört jobbig skolvecka! Just det, höll på att glömma att det är 3:e advent idag och mindre än två veckor till julafton(!) dags att börja tänka på julklappar!





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Absolut, visst kan vi det! Jag har länkat dig nu :)

2011-12-11 @ 21:58:46
URL: http://jenniferusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0