Regionsval

Som jag sa så skulle jag skriva ett nytt inlägg omregionsvalet, så här kommer det.

Eftersom jag åker med AFS får jag välja mellan 5 ankomstflygplatser. Sedan hamnar man i någon av staterna som tillhör den flygplatsen. Så nu kommer det svåra att välja. Kommer få grubbla länge på det där! Någon som har lite tips får gärna höra av sig!

Här är iaf vilka stater som går under vilken flygplats. Visst är bilderna fina! Så himla svårt att välja eftersom det är så olika klimat och natur på olika ställen!


Seattle (SEA):
Alaska
Idaho
Montana
Oregon
Utah
Washington
Wyoming







New York City (NYC):
Alabama
Connecticut
Delaware
District of Columbia
Florida
Georgia
Kentucky
Maine
Maryland
Massachusetts
Mississippi
New Hampshire
New Jersey
New York
North Carolina
Ohio
Pennsylvania
Rhode Island
South Carolina
Tennessee
Virginia
West Virginia









Houston (IAH):
Arkansas
Kansas
Louisiana
Oklahoma
Texas





Chicago (ORD):
Illinois
Indiana
Iowa
Michigan
Minnesota
Missouri
Nebraska
North Dakota
South Dakota
Wisconsin





Los Angeles (LAX):
Arizona
California
Colorado
Hawaii
Nevada
New Mexico


 

 


























Kommentarer
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

Om jag var du hade jag valt New York! Utan tvekan! :)

2011-12-21 @ 21:58:52
URL: http://breakawayusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad svårt! Jag undrar en sak, får man välja mer än 1? :P Eller får man välja 1:a och 2:a osv?

2012-05-13 @ 16:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0