Beslutsångest

Händer inte så mycket på USA-fronten just nu. Ska välja region innan nått annat händer tror jag och det är supersvårt, har beslutsångest! Något som går bort är Seattle och Houston. Seattle tycker min kära mor är för långt bort (förstår inte riktigt hur hon tänker men iaf) dessutom är det ganska kallt tror jag. Houston går bort för jag har fått uppfattningen om att det är ganska religöst och så i Texas bland annat, inge fel i det men jag tror det kan bli ganska jobbigt med kulturkrockar där, men det är kanske bara jag som fått det om bakfoten. Det är iaf två regioner som går bort, bara 3 kvar men där är det stopp, ingen aning om vad jag ska välja. Får återkomma med beslut sen (hoppas jag)

Imorgon är det dessutom jullov(!) och då har jag mer tid att riktigt tänka igenom allt. Har som mål att innan jullovets slut ha valt region! Wish me luck!
Måste bara säga att den här terminen gått så jäkla fort. Imorgon är det lov och sen är det bara en termin till USA!! För att inte tala om julafton på lördag, LÄNGTAR! Måste dock handla klart julklapparna... Ute i god tid som vanligt, hehe.....

Nej god natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0