"Det värsta är att ångra det man inte gjort"


Något som hände idag var att jag, pappa och syrran åkte till återbruket för att tömma släpkärran och då såg jag ett par som skulle slänga en cykel. Det var typ den finaste cykel jag sett. En gammal röd cykel med handmålade vita blommor som typ ett mönster, superfin!
Om man säger så här... ångrar mig nå så grymt mycket att jag inte frågade dom om jag fick köpa den.... Fortfarande arg på mig själv!
Men mitt i min vrede kom jag att tänka på mitt utbytesår och tänkte att det åtminstonde inte skulle bli något som jag ångrar att jag inte gjorde!

Nu till något som faktiskt handlar om mitt utbytesår!

Hade min intervju idag. Alla som är nervösa inför den, VAR DET!
Nej skoja bara!! Det var inte nervöst alls när vi hälsat och så. Helena, som hon hette, var supertrevlig och det var inge konstig stämmning alls! Det var ganska trevligt faktiskt:) Fick svara på frågor om mig och min familj och mina föräldrar fick svara på några frågor. Sen pratade vi lite om placeringar och så.

Så ni behöver inte vara nervösa!

Kan också nämna att jag fortfarande försöker skriva klart mitt personliga brev, står lite still på den fronten... 
Men nu ska jag ägna mig lite åt tv:n och dom här killarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0