"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get"

Hej alla goa' människor!
Sitter här i soffan och försöker skriva ihop mitt personliga brev, inte det lättaste... Jag menar "vad är din uppgift i samhället?" ja hur ska jag kunna veta det... Men ja ja, jag kommer nog på något till slut. 
Imorgon har jag min hemintervju förresten! börjar bli nervös...

Hela utbytesgrejen känns lite overklig helt enkelt. Kan inte riktigt fatta att jag om ett år kanske sitter i soffan "hemma" i USA och har dessutom varit där i typ 3 månader! Jag åker om mindre än ett år!! 

Har också hunnit sett den underbara filmen Forrest Gump, inte en utan två gånger det här lovet och hunnit träffa saknade kompisar, spelat bandy och haft det allmänt trevligt! Lovet kom precis i rätt tid!

Nej nu ska jag fortsätta skriva på mitt brev!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0