"Yes, we have an ocean between us! But don´t forget we are only a travel away"

Godmorgon! idag är det valborg och imorgon är det maj! tiden bara rusar iväg och det börjar närma sig usa! Ska försöka skriva mer inlägg om usa! har några idéer om vad jag kan skriva, men en sak i taget.
Läser mycket bloggar av de som är iväg nu, och blir lika taggad varje gång. Läser hest om tiden innan usa och deras första veckor, det är ju liksom där jag befinner mig och det gör att avresan känns ännu närmre. Är astaggad och vill åka nu, samtidigt som det känns tråkigt att säga hejdå!
¨
Men jag är stolt över mig själv att jag har tagit det här beslutet. Och alla ni andra som också tagit det, fan va modiga vi är! Och tänk på hur mycket vi får uppleva! Tänk så varje gång ni tvivlar, det gör jag och det känns så skönt! Var stolta över er själva redan nu och när ni är där! Det är inte många som vågar göra det vi gör!
¨
Några bra citat att ta med sig i bagaget!
¨

“Together forever, never apart. Maybe in distance, but never at heart”

“Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will"

“You miss a 100 percent of the chances you don’t take”

“We don’t remember days, we remember moments, so make sure you make a lots of them”


"All our dreams can come true... if we have the courage to pursue them"


"It´s not wrong, it´s different"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0