Glad Påsk!

Hej idag har jag jobbat och firat påsk med familjen, kusinerna och mormor:) fick äta godis idag också! åh så gott det var! äter nämligen inte godis annars men idag så! Blir mer jobb söndag, måndag också och sen drar ju skolan igång igen... Men just idag är det precis 2 månader tills sommarlovet! kan ni tänka er? två ynka månader! tiden flyger iväg och det ska bli så skönt med sommarlov, fast det betyder ju samtidigt att jag bara har två månader kvar med min klass:( icke skoj... men det är ju ett val som jag har gjort och även om det är skit så tror jag att jag kommer ha med mig såå mycket från USA, som jag aldrig skulle kunna fått om jag stannade hemma.
¨
Har förresten betalat flygbiljetten för nån dag sen, så efter påsk kommer jag få den och plats på flyget och allt, hur sjukt konstigt kommer inte det kännas! det närmar sig med stormsteg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0