Kass uppdatering

Hej på er! Förlåt för kass uppdatering på sista tiden! Har så sjukt mycket i skolan nu så jag har varken haft tid eller ork! Just nu är jag inne i perioden av nationella prov + alla andra vanliga projekt och inlämningar. På onsdag är hundralappsprojektet slut, tror jag skrev om det i nått tidigare inlägg. Det ska bli så skönt att det är slut, har lagt ner så mycket tid på det och bakat över 1000 bullar på 3 veckor. Jag tänker aldrig baka bullar mer efter det här... Men resultatet är roligt! tror vi är upp på närmare 4000 kronor nu! Vi började alltså med en hundralapp och nu har den vuxit till 4000, asroligt! Och vinsten går rätt ner i usa-kassan!
'
Men nu ska det bli skönt med en lång helg!
Har bara pluggat idag och tagit mig en välförtjänt powernap på sisådär 1 och en halv timme. Det borde man göra oftare, kände mig lite mer utviladad!
'
AHH det här inlägget blev värdelöst, men orkar inte göra om det! Ni vet att jag lever, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0