The Hunger Games

Hej kära vänner! Igår gick jag på bio för första gången sedan den nya bion öppnade i västerås, jättefint var det! Vi såg på "The Hunger Games". Kan verkligen rekommendera den! Skitbra film, både rolig då och då, men framförallt spännande! Kanske ingen film som man skrattar mycket till, men vi lyckades iaf! När en kille bakom oss nös kunde varken jag eller mina kompisar hålla oss, så alla fem fick värsta skrattanfallet och kunde inte sluta, haha! Så vi satt där och grät av skratt samtidigt som vi fick lite onda blickar av dem runt omkring.... men vad ska man göra, när man väl har börjat skratta kan man ju inte sluta! Hur som helst, tycker verkligen ni ska se den! den andra filmen kommer ut 2013 tror jag och då har jag hunnit hem från usa och då ska vi se den!:) och nästa vecka ska vi på The Lucky One!
´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0