Bildbomb från Kanarieöarna

hej! blogg.se ville inte fungera för mig igår, så det blir ett inlägg idag istället! orkar inte skriva så mycket om resan, förutom att den var bra! vi brände oss dock första sol-dagen och vädret var sådär, men det var skönt att få komma till värmen och ifrån det tråkiga vädret i sverige! och lite färg har man väl trots allt fått! nej det var en bra resa med många roliga minnen! ni kanske får höra mer sen, men det här räcker för idag:)
¨
nu ska jag snart iväg och jobba med projektet som jag berättade om tidigare:) och sen sa pappa precis att jag kommer behöva jobba på runes: lördag, söndag, måndag, men det är ju bara bra! står lite stilla med inkomsterna inför usa nu så jobb behövs...
de här växer överallt, så fina!
blev lite tennis två gånger också med majsan!
första kvällen! tittar ut över havet, inte bästa vädret dock... Mamma, Maja och Matilda
fina mamma!
från efterrättsbuffén första dagen:D
kan väl säga att vi brände oss ganska ordentligt andra dagen, vilket resulterade i att jag satt under ett parasoll, i skuggan, med t-shirt, solkräm, keps, solglasögon och ett lakan över mig.... ja ett riktigt misstag att bränna sig första soldagen. dock är den här ryggen majas!
i puerto rico! havet var faktiskt varmare än jag trott så det gick bra att bada, även om det tog ett litet tag att komma i

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Lovisa! :)

Jag fick reda på det från Tranås men det var bara hemresan från LAX som de hade fått information om än så länge. :)

2012-04-06 @ 15:29:40
URL: http://biesertontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0