Visumansökan

Hej på er! Har inte haft nån ork att uppdatera dom senaste dagarna, men nu har jag samlat lite krafter, haha. För några dagar sen fick jag info om visumansökan, kan säga att det är jäkligt mycket man måste göra! Kan skriva ett inlägg senare med mer info om det, men nu orkar jag inte ta tag i det!
¨
Just nu är jag så jäkla taggad på att åka till USA. Vill bara åka NUUUU! Längtar så grymt mycket! Vill prata med familjen, se bilder, stå på arlanda och gå på planet mot äventyret och ett nytt liv, fullt av utmaningar, svårigheter, hemlängtan, men också med allt annat som väger upp det! Alla roliga minnen, chansen att få uppleva high school, prom, high school spirit på matcherna! Få en extra familj, få fira thanksgiving, amerikansk jul och allt annat. Kommer få uppleva så mycket som jag aldrig skulle kommit i närheten av om jag stannade hemma, och jag tror att jag kommer utvecklas så mycket som person och bara det att jag kommer kunna engelska flytande! Ja trots att det suger att jag måste lämna min klass nu, och börja med 96:orna och se min gamla klass ta studenten ett år före mig, och veta att det där kunde varit jag, trots allt det känner jag just nu att det kommer vara värt det, och det känns för jävla bra!
¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0