5 - det räcker nu med en hand...

Halloj!
Nu tänkte jag skriva ett sånt där schema som jag tyckte va så himla kul att läsa när jag läste förra utbytesstudenternas bloggar. Vet inte varför, kanske för att man kunde känna hur nära det var!
 
Här kommer det iaf!:)
 
Söndag:
Jobbar sista dagen till halv 4 och efter det ska jag träffa Filippa och även försöka packa!
 
Måndag:
Träffa Hedvig och fixa lite med packning och sen på kvällen säga hejdå till fotbollslaget
 
Tisdag:
Förhoppningsvis träffa och säga hejdå till familjen Lindblom och umgås med mina fina vänner i fab5! Även här lär jag väl klämma in lite packning
 
Onsdag:
Här är det ju bara att packa gärnet och dubbelkolla så att alla papper är klara och nedpackade, säga hejdå till alla i min närhet! Ska även försöka hinna ner till Maja som spelar i bandyskolan. Sen blir det middag med familjen och panik innan vi beger oss mot Arlanda på natten/morgonen till torsdag
 
Torsdag:
Planet lyfter 6.50 mot Paris och sen vidare till New York och sen tillslut Nashville!
 
Så fullspäckat schema fram tills jag åker! Har hunnit med många hejdån nu också! Jobbigt är det och tårar har det blivit! Men faktiskt inte så direkt när jag säger hejdå, det är först när jag senare hinner tänka efter som tårarna kommer! Så ni som tror att jag är en känslokall människa som inte gråter när jag säger hejdå till släkt och vänner, tro mig, tårarna har kommit och kommer komma! Och det känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0