Bilder från resan!



Arlanda och flygplanet till Paris!

Molly, Lisa och Hedvig i Paris, ovetandes om att planet skulle vara försenat 14 timmar...

Största flygplanet jag har flygit med! Två våningar!

Glada tjejer som äntligen ska få åka till New York! Hedvig, Molly, Cornelia och Lisa!

Trots förseningen var vi positiva!

trötta och redo att sova bort den 8 timmars långa flygresan till NY!

Äntligen framme i New York och påväg mot hotellet!

Och det minsta planet jag flygit med, 18 rader och två på varje sida gången! NY - Nashville!

Sen hade jag inga fler bilder från resan!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Snott några bilder från mig ser jag....men det är helt okej!:) Åkte ett likadant plan NY-Raleigh, sjukt litet!

Svar: Haha jo jag gjorde det... nejmen vilken tur då! ;) Jag vet, minsta jag åkt med!!
Lovisa

2012-08-20 @ 05:32:24
Postat av: Mamma

Kul med så många foton, känns som man är lite på plats..... Du får googla på AM-fotboll, så du lär dig reglerna, då blir det roligare att titta!

Puss

Svar: Va bra att ni gillar fotona;)! Ja jag får nog göra det! Puss!
Lovisa

2012-08-20 @ 09:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0