Hälsning från TN

Hej på er!

Just nu sitter jag i soffan hos Bob och Leah och tittar på OS! Ska snart gå och lägga mig, har varit några långa dagar nu! 
 
Jag kom fram till Nashville igår kväll och sov över på AFS-lägret och så hade vi några lektioner idag innan jag blev hämtad av Bob, Leah och Sydney! Vi åkte in till Nashville och åt pizza innan vi åkte mot Clarksville! De är kompisar till min värdfamilj och bor alldeles i närheten, vi svängde förbi mitt hus och hälsade på hundarna och tittade runt lite! Det var verkligen jättefint! Sen åkte vi till deras hus och lämnade resväskor och sen åkte vi tillbaka till mitt hus och badade, det var 32 grader i vattnet och ännu varmare i luften! Det är verkligen varmt här, men de säger att det är väldigt kallt just nu! Haha, vet inte om jag håller med...

Sen svängde några av deras kompisar förbi och imorgon blir det BBQ om jag har uppfattat det hela rätt (är ganska svårt att uppfatta allt med den härliga sydstatsdialekten haha)
 
Vad mer har jag hunnit göra.. Ätit glass med Oreo-crunches! Gosat med deras ursöta hundar Chupper (vet inte hur det stavas haha) och Oreo! Har fått en mobil också, med ett amerikanskt nummer, har ingen aning om vad det är dock....
 
Imorgon får jag träffa min värdfamilj, ska bli så himla kul!! Som jag har väntat! Men nu ska jag nog gå och sova, ville bara säga att jag mår bra, har det bra och trivs! So far so good! Folk är verkligen trevliga här!

Och jag har inte hunnit införskaffa mig en kamera än, men bilder borde komma inom kort:)

Kommentarer
Postat av: Eva M

Vad skönt att höra att du är framme!

Svar: Ja det tog ju ett bra tag haha, men vi klarade ju det med:) har pratat med Hedvig och hon verkar trivas jättebra! och jag har fått träffa min värdfamilj nu och de är supersnälla:) så allt är toppen! Börjar high school idag också, så det är lite pirrigt, men kul :)
Lovisa

2012-08-13 @ 09:39:29
Postat av: Matilda

Vad för telefon har du fått? :)

Svar: är inte riktigt säker, typ verizon eller nått haha;)
Lovisa

2012-08-13 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0