Igår i bilder!


Här är tre bilder från Elians XC! 

Sen åkte jag Leah och Sydney och shoppade! Vi åkte först till Hobby Lobby! De hade redan börjat med Halloween saker, men det är ju inte så konstigt!

Inte om man jämför att de faktiskt hade börjat med julsakerna!


Sen hann vi med ett besök till Walmart, älskar den affären! Det är en jättestor affär med mat, och möbler och allt för er som inte visste det!

Alltså ni ska se bakavdelningen! Det finns ALLT!


Leah och Sydney!

Typ en av 5 gångar med chips!

Flinghyllan är enorm!!!!

ett ganska strort utbud av Jello...

Min goda "lunch" at the mall! Pretzels med kanel och socker! Rikigt gott!

Alltså jag är ingen hemsk människa, men jag behöver visa er den här bilden! Alltså jag har inte sett nån större rumpa! Och det är inte klänningen som är fluffig och sticker ut! Bara så ni vet...

Så glad att vi har en VS i vårat mall här i Clarksville!

Hejdåmiddag för Jessica @ Buffalo Wild Wings!

Stället har sjukt många tv-apparater btw!


Sen åkte vi hem och gjorde s'mores (grahamskex, choklad och grillad marshmellow! Gott var det!!


Sen skulle jag och Elian överraska Jessica med att baka swedish lace cookies, vilket hon älskar, men hon kom på oss.... Haha kan tillägga att vi började baka typ halv 1 på natten... Men det slutade med att vi satt och kollade på youtubeklipp och åt kakor fram till halv 3 på natten...


Och vi fick även smaka det här! Bacon-chocolate! Alltså var tvungen att ta kort, för visst skulle ni inte ha trott på mig om jag sa att jag hade gjort det! Det var helt okej alltså, men liksom... Bacon-chocolate!?


Och här är det jag köpte minus en grön klänning, den får ni se sen:)


Hoppas det blev bra med mycket bilder och lite text, det är enklare när man skriver i efterhand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är swedish lace cookies något svenskt på riktigt för jag har aldrig hört talas om det! ;)

Svar: Ja det är typ havreflarn eller nått sånt:) finns med i sju sorters kakor (receptboken) ;) världens godaste!
Lovisa

2012-08-30 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0