Igår och idag!

Good morning!
Ligger i sängen just nu och ska väl snart gå upp och göra mig klar, ska åka till skolan klockan 9 och registrera mig och välja klasser! Efter det ska jag, Elian, Jessica, Stephanie och Ashley åka till nått studsmatte-land, är inte helt säker på vad det är, men det ska bli kul!
'
Igår började dagen med att Leah gjorde bacon och amerikanska pannkakor med choklad och sirap till mig och Sydney! Mums!! Sen gjorde vi oss klara och åkte på en shoppingtur! Vi åkte först till Khols och sen Target innan vi åkte till ett mall och gick runt och tittade! Och vet ni vad, de har Victorias Secret! Yey! Men jag kände att jag inte ville sätta sprätt på nå pengar första dagen så jag köpte inget, duktig tjej! Efter att vi köpt icee (slush) åkte vi och tvätta bilen (ALLA amerikaner har sjukt fina bilar btw) Efter det tog vi en trip till Walmart! Riktigt stort var det!!!
'
När vi kom hem spelade jag och Sydney kort, hon lärde mig några spel och jag lärde henne några! Sen spelade vi Xbox innan gästerna började komma! Lekte lite med en söt liten tjej som hette Sofia och sen kom min värdfamilj! Jätteroligt att äntligen få träffa dom! Och de var supersnälla!!! Kommer verkligen att trivas!
'
Sen i korta drag så åt vi, körde dansspel på xbox innan vi gick hem! Väl hemma badade jag, Kenzie och mom och sen studsade jag Kenzie och Elian studsmatta innan vi gick in och såg sista Harry Potter-filmen :)
'
Sen gick jag och la mig och nu sitter jag alltså i sängen! Ska gå upp snart och göra mig klar för första skoldagen (eller ja, första riktiga är imorgon, nervöst) Ikväll ska jag och Elian följa med Leah till skolan där det är "Meet the hawk" (Ni minns att min skola är hawks) Det är iaf en kväll där alla som är med i nån sport introduceras för skolan och föräldrar, tror inte jag ska vara med på det dock, och jag klagar inte haha! Ska bara bli kul att se det!
'
Och jag ska köpa en kamera snart så jag kan ta massa med bilder!!
'
See y'all later!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju superkul!!!! :) :D

Svar: Det är det, det kan jag lova!!:D
Lovisa

2012-08-13 @ 19:58:21
Postat av: Mamma

Jag sa ju att du skulle kunna köpa det mesta på plats!!

Svar: Jo visserligen, men men.... ;)
Lovisa

2012-08-13 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0