Just another day in Tennessee!

Hallo!
 
Idag var vi i skolan och valde klasser! tog kanske en timme och vi var där åtta! Efter det åkte vi hem och mom åkte till jobbet, så jag och Elian fick roa oss själva! Så vi satte oss framför datorn och jag pratade på skype med först Hedvig och Sen med pappa, Maja och mormor! Kul var det och jag visade runt i huset och så! 
 
Efter det gjorde vi lunch, macaroni and cheese! Det var okej.
 
Ja sen kände vi för en joggingtur så vi tog med hundarna (efter att först ha suttit med kopplet i typ 15 minuter utan att lista ut hur det fungerade och sen ringde vi till mom, haha det gick sådär... men tillslut kom vi på lösningen). Vi sprang ca 5 kilometer, eller ja vi sprang typ 300 meter och sen orkade varken vi eller hundarna mer så vi tog en promenad istället, det är varmt här!
 
Efter det kändes det lägligt att ta ett dopp i poolen, så det gjorde vi! När jag hade duschat och gjort mig färdig ringde det på dörren och utanför står två vuxna i finkläder och ett barn, vi skulle tydligen vara barnvakter åt Paige, 9 år, haha om vi hade kollat mobilen hade vi vetat om det dock..(ska bli bättre på det) Men det var hur lugnt som helst och roligt!
 
Och till middag blev det tacos och jag introducerade dem till gräddfil blandat med tacokrydd-mix! För er som inte  ätit det, gör det, Pagie älskade det!;)
 
Och efter det badade jag Kenzie och Paige och sen studsade vi studsmatta och åt cookies innan jag la mig ner framför tvn!
 
Imorgon är första dagen i skolan!!! Och vi ska åka gul skolbuss och allt!! (Enda nackdelen är att den går 6.30...) Nervöst? JA! Sjukt kul? JAA!!
Så nu håller jag på att fixa i ordning lite grann! Ska packa fotbollsgrejerna ifall jag får börja redan imorgon, ska prata med coachen imorgon!
 
Och just det! Jag har fått låna min värdmammas kamera tills jag köper en egen så bilder borde komma snart! Men ni får säga vad ni vill jag ska skriva om och lägga ut bilder på!!
 

Kommentarer
Postat av: jenny

Lägg ut bilder på typ allt . Haha nej men hur skolan ser ut och sånt , jätte nyfiken ;);)

Svar: ska lägga ut bilder på skolan idag tänkte jag, men jag är fruktansvärt dålig på att ta kort though..... men ska försöka bli bättre! :)
Lovisa

2012-08-16 @ 10:39:32
Postat av: Anonym

Ta kort i skolan , och i erat hus :ddd

Svar: ska försöka lägga ut bilderna på skolan idag, och huset får jag ta en annan dag! :)
Lovisa

2012-08-16 @ 12:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0