Tankar när siffran visar tre

Good morning!
När man får sova ut för en gång skull, tror ni att man gör det? Självklart inte!! 
 
Dagarna tickar ner snabbt som vanligt och ligger nu på ofattbara 3 dagar kvar!
 
Det hela är så sjukt!! Idag ska jag hinna fixa bland det sista, ska köpa nya benskydd eftersom jag ska spela fotboll där:) Fixa lite annat smått o gott och helt enkelt se till så att jag har allt!
 
Sen eftersom jag vaknade så himla tidigt tänkte jag väl packa om resväskan... Landade på 21 kg igår och den får inte väga mer än 20, så får försöka flytta över något och ta bort nått, men det är svårt det!
 
Tankarna i huvudet då...
Overkligt, konstigt, läskigt, nervöst men roligt, sjukt häftigt, obeskrivligt! Det går inte att sätta ord på hur man känner egentligen! Jag tror inte man kan förstå det till 100% heller, om man inte har gjort det eller liknande!
Man har ju så många frågetecken som surrar i huvudet!
Börjar bli nervös inför flygningen och det nu också, men jag hoppas det ska gå bra!
 
Kan säga till er som vill bli utbytesstudenter! Det är inte alltid en dans på rosor! Det har jag märkt redan innan jag åkt, på flera sätt är det väldigt jobbigt! Att säga hejdå, åka själv osv. Men jag känner redan nu att det är värt det! Det här året kommer bli sååå fantastiskt! Och alla utbytesstudenters favorituttryck: I'm sooo excited!!!
 
Bilder från avskedsmiddagen med släkten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0