Halli-hallå

Hej på er!
Idag vaknade jag ganska sent, gjorde lite pannkakor till frukost och sen gjorde jag mig redo för dagen haha! Vi åkte till Good Will, en second hand affär och letade efter ugly christmas sweaters, vi hittade inga, men vi köpte en vanlig sweater som vi sedan hittade massa dekor till den! Sen åkte vi hem och jag och Elian fixade lite med julklappar och sånt. Sen åt vi middag och sen började vi med våra ugly christmas sweaters. Imorgon ska vi på ett ugly christmas sweater party hos dad's chef, ska bli roligt!
 
Och nu är det fullt hus här, grandma och grandpa kom idag och Jessica kom ju för några dagar sen, så mycket människor, men det är ju mysigt inför jul!
Och igår snöade det faktiskt här! Typ en snöflinga i minuten visserligen och i ungefär 10 minuter så... det var ju inte marktäckande direkt...
 
Och betygen var det ja..
 
Och man räknar betygen i % typ
Grade Scale:  93-100 A    |    85-92 B    |    75-84 C    |    70-74 D    |    69 and below F
 
Ämne:             Exam betyg:        “Slutbetyg”:

Algebra II                  95                   95

Web Design              98                   98

Vocal Music              98                   100

Economics                93                   97

Culinary Arts           93                   96

English                       94                   97

US History                99                   98

 

Så jag känner mig otroligt nöjd! Speciellt med matten, trodde helt seriöst att jag skulle faila, men väl under provet kändes det superbra! och jag fick ju 95% så jag är väldigt väldigt glad! Och US Historyn är jag också väldigt väldigt nöjd med! fick 99% och jag kollade på poängen, 186 rätt av 187 möjliga, måste ge mig själv lite beröm, 7 timmars pluggande lönade sig trots allt!

Ni får se bilder på min tröja imorgon, men var beredda den är inte pretty!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till betygen, bra jobbat

Svar: tack mamsen!:)
Lovisa

2012-12-22 @ 07:12:56
Postat av: Mormor

jag säger som mamma
Grattis till betygen
bra jobbat, skickar e-post

Svar: Tack mormor! :)
Lovisa

2012-12-23 @ 15:52:14
Postat av: Liza

Riktigt bra jobbat Lovisa!! Super duktig :*

Svar: Tackar tackar :D
Lovisa

2012-12-26 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0