Ingen rubrik

Okej väldigt kort här nu, är så trött!
 
Idag vaknade jag och låg i sängen och kollade på film, sen kom dad och frågade om vi ville med till the mall i nashville, och det ville jag ju SÅKLART! 
 
Så vi åkte dit, jag handlade julklappar, och köpte bara en sak till mig själv, duktig tjej! Ni ska veta hur svårt det är att gå in i Forever 21 och inte hitta eller titta på kläder åt sig själv, skulle vilja ha hela affären!
och mom köpte kanderade äpplen, alltså så gott!
 
Sen åkte vi hem och åt lite, jag tittade klart på min film, och sen runt 7 tiden så åkte jag, mom, Jessica och Elian till Best Buy och köpte Pitch Perfect och ett dansspel! Så vi kollade på den sen! 
 
Alltså när Pitch Perfect kommer ut på bio hos er, NI MÅSTE SE DEN!! OKEJ?
Den är så sjuuukt rolig!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, det är värsta ovädret här och man blir ju lite nojig med the dome day och allt....
 
Sooo.... just in case..
 
ÄLSKAR ER!! 
 
Haha vi hörs! puss puss
 
oh, ni får veta mina betyg imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0