Kaos dag

Hej på er! Hoppas eran 12/12/12 dag var bättre än min! Hade en skitdag rent ut sagt!

Vaknade och mådde sådär lagom stanna hemma bra, men inte jättesjuk. Men jag gick till skolan, har verkligen inte tid att bli sjuk nu när vi har midterms nästa vecka! Och man stannar liksom inte hemma från skolan här, människor kommer med feber och allt möjligt! Dumt tycker jag eftersom det mer eller mindre skapar en epedemi. 

Men min dag började då med att jag inte hann äta frukost hemma, men jag bredde en macka som jag kunde äta i bussen, men den glömde jag ju såklart på bänken... Så ingen frukost. Så började man ju dagen med lite matte, alltid sådär underbart att börja dagen med, när hjärnan är som piggast.....

Sen var det web design, som iof var jäkligt chill eftersom jag redan är klar med allt, så då satt jag och nörda utbytesstudentbloggar istället.

Sen var det kör, och här började jag må sämre..

Sen kommer vi till höjdpunkten på dagen, economics. Vi satt hela kvällen igår för att skriva ihop ett manus och välja bilder, musik och skriva uppsats som vi idag skulle sätta ihop till en podcast. Jag och Elian jobbade tillsammans om public transportation (kommer  verkligen inte på det svenska ordet) och det skulle relatera till economi. Så vi började sätta ihop våran podcast, inte jättesvårt, men tidskrävande! Och vi hade bara lektionen på oss. Så vi var lagom stressade. Och det var väldigt viktigt att den var inne i tid, because det här är våran final exam, och om man inte lämnade in i tid skulle man få göra en review och ett written exam, inte så kul... 

Men vi hann inte klart, så vi skulle komma tillbaka på lunchen och göra klart den, men min dator crashade och allt försvann när vi skulle spara det innan nästa lektion, lagom stressad som man var, ni vet ju hur bra datorer fungerar när man är stressad.

Jag sprang till nästa lektion och hann precis in innan klockan ringde och då var det dags för pepparkakshus! min partner var dock inte där så jag fick jobba själv, men inte mig emot haha. Kan också säga att mitt huvud var lagom dunkande nu...

Sen när det ringde ut så gick vi tillbaka till economin och började om men våran podcast... Kom mer än 15 minuter sent till engelskan och hade fortfarande inte ätit frukost eller lunch. Sen hade vi ett test på engelskan och sen var det us history. Mådde väl  sådär, först av att må dåligt i allmänhet och sen ganska så lågt blodsocker haha... 

Och våran economi blev nog inte så jätte bra haha, men bättre än att ta en zero. 

Sen på bussen fick jag äntligen äta min lunch! Och när jag kom hem halvsov jag i soffan framför Ellen’s show. 

Sen blev det ju lite bättre iaf när jag fick det här i mailen!

 

Nu ska jag göra matten, kolla på julkalendern och sova!

Måste åter igen säga att julkalendern är så j*kla bra!!

 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas att din skitdag är över du kanske
ska köpa några bars att ha i väskan el. byx-
fickan.
Kram

2012-12-13 @ 17:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0