Yoga

Godmorgon!
 
Idag har jag varit duktig (redan!) 
Klockan är bara 10.20 här, men jag gick upp vid 7 och vi åkte hemifrån klockan 7.30 för att gå på hot yoga. 
Kan säga att det var väldigt jobbigt! Mina muskler skakade och det var 104 F i rummet, vilket innebär ca 40 grader C. Alltså var det ganska varmt, svetten rann kan man väl säga, och kommer vara lagom sore imorgon! Men det var skönt att komma upp och ut och efter det åkte vi förbi walmart. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag nog fortsätta att kolla lite på min nya serie jag har börjat följa tack vare netflix, private practice.
 
See y'all later!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Superbra blogg! Jag undrar bara om du skulle kunna göra en video när du pratar engelska? :)

Svar: Jag ska fundera på det haha!:)
Lovisa

2012-12-31 @ 12:45:19
Postat av: Kerstin

Hej gumman. Hoppas allt är bra med dig? Här är allt bara bra. Firar nyår med mormor och Anita. Ville bara önska dig ett riktigt Gott Nytt År. Var rädd om dig !! Nalle hälsar !!

Svar: Hej Kerstin! Förlåt att jag inte har svarat, har varit riktigt dålig med bloggen på senaste tiden! Hoppas nyår var trevligt och att allt är bra med er där hemma! Hälsa tillbaka från mig :D
Lovisa

2012-12-31 @ 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0