You got mail

Hej på er!
Idag hade jag bara ett exam och det gick bra, det var kör och man skulle hitta olika noter och sånt, enkelt men tidskrävande.. Men blev trots allt klar 40 minuter innan provtiden var över, och trot eller ej, men vi fick lyssna på musik i våra hörlurar! Tro mig, det händer ytterst sällan (aldrig) här. Så jag introducerade lite svensk musik till Jazmine, Håkan Hellström var hon inget fan av, men Maskinen tyckte hon var bra haha!
 
Imorgon väntas de två sista proven, varav en är matte... Fy satan. Hej F.
 
Jag fick också veta att mitt paket som jag skickade hem kom idag, jättekul ju! Blev nog nästan gladare än er där hemma haha! Så jag skypade med dem och de fick öppna några för att det var försenade födelsedagspresenter, men resten får de gott vänta med till julafton, som faktiskt bara är om några dagar!
De tyckte dock att jag hade varit väldigt noggrann som skrivit instruktionsböcker om hur de skulle göra med paketen, men måste ju bara säga att jag hade en plan haha;) Control freaken i mig kommer fram.... 
 
Så nu längtar jag till julafton så jag får veta vad de tycker om julklapparna, och jag längtar självklart till juldagen här!! Ska bli så spännande och roligt att fira jul här!! Har dock lite saker som måste fixas innan dess, lite inköp av julklappar och lite julbak kanske:) knäck kan jag ju göra eftersom mamma skickade formar :)
 
Nej nu är det dags att sova tror jag, klockan är redan 10 här!
 
Ha det bra så hörs vi imorgon! 
 
Och klassen, vilket fint klassrum ni har!! Blir rikigt avundsjuk! Och saknar er! Och sen såg jag pulkaåkningen i himlabacken, avis! Vill också ha snö!! De senaste dagarna här har man inte ens behövt ha jacka när man åker till skolan.
 

Maja som öppnar sin födelsedagspresent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0