Update

Skickade iväg ett papper till afs igår om att jag godkänner att bo med tjejen från schweiz. Fick ett mail idag och där stog det att dom har skickat iväg pappret till usa! det stog också att han trodde att det inte skulle ta så lång tid innan allt var klart och så. Längtar tills jag kan börja kontakta familjen, eller ännu bättre, om dom kontaktar mig!! Men johan sa att jag skulle vänta ett tag, så jag gör väl det..
och om ni undrar vem johan är som jag skriver så ofta så är det han på afs som sköter kontakten med studenterna och usa och så.
Längtar så mycket, vill åka nu!!!
'
'


Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

Hej, jag har bytt blogg från bloggida.blogg.se till idajennysofia.blogg.se, skulle var kul om du kunde ändra länken :)

2012-02-14 @ 19:48:18
URL: http://idajennysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0