Lite lätt panik sådär!

Hejsvejs!

Idag fick jag ett mail från AFS som halvt gav mig en mindre hjärtattack...

Så här stog det:

Hej Lovisa,

Johan är på semester denna vecka så jag kontaktar dig i stället.

USA återkom med ny information om din placering. De var oerhört tacksamma för din öppna och positiva inställning till denna dubbelplacering – men nu har situationen ändrat sig lite.

(HÄR FICK JAG LIKSOM LITE PANIK)

Tjejen du skulle få dela värdfamilj med kommer inte att kunna bo därför att hon inte kom in i skolan – hon var en AFS ”semester student” vilket innebär att hon kommer till USA på ett 6 månaders AFS program . Skolan godtog inte detta så nu letar AFS USA efter en annan students om kanske kommer att kunde passa värdfamiljen och dig.

Så fort detta är klart kommer vi att kontakta dig igen för att diskutera mera och se hur ni känner kring detta.

(HÄR HADE JAG LUGNAT NER MIG)


Förstår ni att jag blev rädd eller? Är som sagt jättenöjd med min placering och när jag bara läste första delen trodde jag att familjen ändrat sig och att jag inte alls skulle få den här placeringen. Men nu har jag fått in massa tankar på "tänk om familjen ändrar sig".
Men mamma sa till mig att jag ska sluta oroa mig och fokusera på skolan i sverige istället! Antar att hon har rätt. Har bara haft USA i tankarna på senaste tid, dags att fokusera på sverige nu! Även om det kommer bli svårt, men jag ska göra mitt bästa för omgivningens skull haha! :)

Nu ska jag ta tag i det och plugga den alltid lika roliga företagsekonomin....


Kommentarer
Postat av: johanna

Ja visst kan vi göra ett länkbyte :)!!

2012-02-01 @ 11:33:40
URL: http://jmadeleinen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh vad kul att du fått värdfamilj! Jag åker också med AFS men har inte fått någon än. Snart hoppas jag!! :)

2012-02-01 @ 15:18:46
Postat av: Lovisa

Hej Matilda! Skriver här eftersom jag inte vet om du har en blogg eller vilken mailadress:) Hoppas att du ser det!

Vad kul att du också ska åka med AFS! Har inte hört så många som ska göra det, känns som det bara är från Explorius. Vet du att det finns en grupp på facebook för alla svenska utbytesstudenter som åker med AFS 12/13? http://www.facebook.com/#!/groups/229334987150921/

2012-02-01 @ 15:38:54
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ja absolut, lägger till dig direkt som en länk! :)

2012-02-02 @ 09:36:44
URL: http://annasiri.blogg.se/
Postat av: » KAROLINA - USA 12/13

sv: Åh, självklart! Länkar dig på direkten :) Gud vad kul att du redan har fått en placering, blir ju inte alls avundsjuk... haha.

2012-02-03 @ 21:17:18
URL: http://everylastminute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0