Väntan, längtan & förväntan. och lite mera väntan

Ja ni, vad ska jag skriva. Händer nada här! Blir galen! För er som inte känner mig kan jag berätta att jag är en av dem otåligaste människorna på denna jord och jag HATAR att vänta. Och tyvärr är det allt jag gör nu. Väntar på att få höra något om USA, väntar på att få åka. Känner att jag måste ta tag i mitt liv nu och göra nått vettigare än att spendera varje vaken minut åt att tänka på utbytesåret. Men jag tror iaf att ni som också ska åka som utbytesstudenter vet vad jag pratar om! Försöker att inte föreställa mig hur året ska bli, vill inte ha för höga förväntningar. Det är dock svårt då man drömmer om ett perfekt år, men det kan man ju glömma. Chansen att man får ett perfekt år är ganska minimal. Dessutom tror jag att året blir lite som man gör det till.

Ni får ursäkta alla tråkiga inlägg om hur jag väntar och annat allmänt skit!
Thats all I had to say about that!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0