Det här skulle publicerats igår (24 juli)

Hej på er!

Sitter nu på öland, 27 grader och strålande sol! Helt fantastiskt väder! 

Känns superbra att få njuta lite grann av vädret också!

Kan väl säga en annan rolig sak som har hänt också! Vi ska vara värdfamilj till en tjej från Kanada! Eller vi och vi, min familj ska vara det! Jag kommer ju inte vara hemma... Men de ska bara vara välkomstfamilj, så i 4 veckor :) Fast jag tror och hoppas att de bestämmer dig för att vara för hela året! Men roligt iaf, fast nu måste jag inte bara packa till USA, jag måste även packa ner alla mina saker i flyttkartonger! Men det blir ju kul för dom iaf:) 

Och när jag kommer hem så är det bara två dagar tills det är dags för avskedsmiddag nummer 1... OjOjOj!


Update:

Har skrivit till tjejen som ska bo hos min svenska familj! Hon verkar trevlig:) och har fått svar och det kommer nog bli bra tror jag! hon verkar väldigt trevlig! Hon heter Lise-Anne och kommer från den fransktalande delen i Kanada:) vi har sagt att vi ska hålla kontakten under året och så, roligt roligt!

Nu ska jag nog ut och springa (kors i taket) det är så dags nu liksom! Efter mer än 5-6 veckor... 

Sen fick jag ett jättegulligt meddelande av min värdmamma igår! Det stod bland annat att vi inte skulle vara nervösa och att vi skulle le, ställa många frågor nu och förvänta oss en stor kram när vi kommer fram!! 

Känns asbra! Sjukt kul ska det bli, taggad!:D 15 dagar kvar nu!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0