Ett snabbt inlägg!

God morgon!
Tänkte skriva ett inlägg igår men det hanns inte med! Jag och Hedvig gick ut på en promenad i typ 2 timmar och pratade om utbytesåret! Det finns såå mycket att prata om! Förväntningar, rädslor och allt där emellan (är det ens ett ord?)
Ja ja hursom! Kan väl säga att det känns att det börjar närma sig, men på något vis är jag hur lugn som helst! Är inte nervös, inte rädd, ingenting! Bara taggad till 1000 och redo att ge mig iväg!
Har kontakt nästan dagligen med antingen min värmamma eller värdsyster! Nu har jag också kontaktat och blivit vän med tre av utbytesstudenterna som bott där förut och pratat lite med dom:) 
Alla säger att jag har haft sån tur och hamnat i den bästa familjen! Jag tror det, det känns som det och det är hur skönt som helst!
 
Nu ska jag åka till jobbet! Men uppdaterar så fort det händer något nytt spännande!
 
PS! Älskar att få kommentarer! Det gjorde helt klart min dag! Tack för det! puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0