Gott och blandat!! med info från USA

Hej på er!
Har hänt ganska mycket nu på senaste tiden så jag vet liksom inte vart jag ska börja!
Jag har fått ganska mycket information från min "mom".
Bland annat så har jag fått veta att vi ska göra massa roliga saker när jag kommer dit!
 
Vi ska vara med i ett "mud run"
https://musiccitymudrun.racesonline.com/index.cfm?fuseaction=site.display&page_id=6048 
 
Vi ska också åka upp över en helg och bo hos någon i min "mom's" släkt och köra zorbing!
 
Sen ska vi till ett "studsmatteland"
Lite osäker på vad det är, en massa studsmattor antar jag! Det låter himla kul i alla fall
 
Sen så ska de anordna ett välkomstparty för mig och Elian den 19 augusti! Så himla gullit!
 
Så det blir fullt upp! Men det är jättebra tycker jag, då kanske man undviker jet lag och liksom glömmer bort att länkta hem lika mycket!
 
Sen har jag också fått veta idag att jag kommer få vara med i fotbollslaget! JIPPI!!
Så det drar igång ganska direkt tror jag och skolan lika så! Tror att den till och med har börjat när vi kommer dit! 
Men jag kommer alltså att spela i fotbollslaget! Så nu är det bara ut att springa!
Men icke sa nicke, för jag har blivit lite sjuk! Ont i halsen och allmänt slut! Och det har jag verkligen inte tid med!
Har något inplanerat fram tills två dagar innan jag åker! Visst det är kul att ha nått att göra, men när man får frågan om man kan hitta på något och man måste titta i kalendern och se när man kan klämma in en tid, då är det inte lika roligt!
 
Är det bara jag som är superstressad av alla utbytesstudenter? eller känner ni likadant? det finns så mycket man vill göra och tiden bara rinner ifrån en!
 
Men jag är taggad som 17! ska bli så jäkla skoj!
 
Och på tal om jäkla! Man ska inte svära, men...
Fick tillbaka provsvaret på blodprovet jag tog! Det var negativt, men det var det att dom hade testat för typ kvalster och saker i luften! Så jag har inte fått reda på om jag är allergisk mot jordnötter eller inte, och kommer förmodligen inte hinna få det heller! Började nästan gråta när mamma sa det! Jag har alltså tagit ett blodprov helt i onödan, och jag som HATAR blodprov.....
 
hoppas ni orkade läsa! och åter igen frågor gillar jag!
Go Rossview Hawks!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är inte den ända som börjat bli stressad!! Haha..
Jag har endast denna helg och en vecka kvar hemma i staden jag bott i hela mitt liv och åker sedan till USA den 2:a augusti om typ 2-3 veckor.
Åååh är så så såå taggad men ändå lite stressad/nervös!!
Man vill ju hinna umgås med alla samtidigt som alla papper osv måste bli klara!:)

Btw. Länkat din blogg, du får gärna länka min om du vill!:)

Svar: Skönt att inte vara själv haha! Ja det finns så mycket man vill hinna med men tiden räcker liksom inte till! Oj, jag förstår att du är lite stressad över det, men du får tänka att du kommer tillbaka och att ett år kommer gå såå snabbt! Jag är sjukt taggad!! och stressad, men inte nervös än, men det kommer! Hoppas du får ett bra utbytesår, ska läsa din blogg:) och självklart länkar jag den:) kram!
Lovisa

2012-07-14 @ 00:16:02
URL: http://hannaelizabeths.blogg.se
Postat av: Emma

Gud vad kul!!! Du får uppdatera med mer info så småningom! Skypar du med din familj? Har en fråga: vad tänker om om att du har hamnat mitt i bibelbältet? Kram <3

2012-07-14 @ 20:57:22
Postat av: Emma

Gud vad kul!!! Du får uppdatera med mer info så småningom! Skypar du med din familj? Har en fråga: vad tänker om om att du har hamnat mitt i bibelbältet? Kram <3

Svar: Hej! Jag har svarat på dina frågor i ett inlägg:) kram!
Lovisa

2012-07-14 @ 20:57:25
Postat av: Matilda

Jaaa, jag är också jättestressad!! Alltså är upptagen fram tills någon vecka innan, och känner att jag måste träffa en massa människor och köpa presenter och ba åååååh

Svar: Va skönt att höra:) eller självklart inte bra att du är stressad, men skönt att höra att det inte bara är jag som är det;) Precis så har jag det också, fast jag har något inplanerat fram till den 7:e och vi åker ju den 9:e haha:) så det är fullt upp in i det sista! ja det blir lite sån känsla, när ska man hinna med allt liksom!
Lovisa

2012-07-15 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0