Min familj!

Hej igen!

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om min underbara värdfamilj!
 
Jag fick placeringen tidigt, men vi fick inte kontakta varandra förrens i slutet på juni! Plötsligt plingade det till på mobilen och jag såg att jag hade fått en vänförfrågan av min värdmamma! Jag  blev så himla himla glad! 
 
Sedan dess har jag haft kontakt med flera som berör mitt utbytesår dagligen! Bland annat med min värdmamma, värdsyster och utbytesstudenterna som har bott i den familjen. Alla är så snälla och jag känner mig så trygg! 
 
Så nu är ni säkert lite nyfikna på vilka dom är och det ska jag berätta!
Kan väl börja med att säga att jag ska bo hos familjen Poelking.
Mamman heter Jennifer (Jen eller mom som jag kommer kalla henne)
Pappan heter Donald (Donnie eller dad)
Sedan har vi Jessica som är född 94 och är Donnies dotter. Hon kommer dock inte bo hemma då hon går på college i en annan stat.
Vi har också Mackenzie (Kenzie) som är min värdsyster. Hon är just nu tre år men fyller fyra i november:) (En rikigt sötnos)
Sen är det min värdsyster från Schweiz som jag kommer bo med. Även hon är en utbytesstudent om ni inte förstod det. Hon heter Elian och är supertrevlig! Vi har ganska liknande intressen så det är bra!
 
Sen har familjen haft 6 utbytesstudenter sedan tidigare också! Så även det känns jättebra! Har pratat med tre av dom och alla säger att familjen är bäst och att vi inte kunde få en bättre! 
 
Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva mer förutom det självklara att jag är världens lyckligaste och gladaste att jag hamnade hos just dom! Så är det något speciellt ni vill veta så får ni fråga!
 
Oj höll på att glömma hundisarna också! De har två labradorer som heter Riese and Chance. Så himla söta och fina!
 

Kenzie, Jen (mom), Donnie (Dad), Jessica
Riese and Chance (vet ej vem som är vem haha)
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla roligt att läsa! Du har ju fått en toppenfamilj!

Svar: Va bra! Ja det har jag verkligen! Dom är supersnälla!
Lovisa

2012-07-10 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0