Mot Göteborg!

Hej på er! Sitter just nu i bilen på väg mot Göteborg för att spendera typ 2 dagar med att åka tills jag spyr på Liseberg och titta på fotboll! Ska bli skoj! 

Igår sa jag förresten hejdå till Emma! Men det var som jag sa till henne igår. Det kommer inte bli sorgligt att säga hejdå till dig nu, det är alldeles för långt kvar för att jag ska fatta att jag ska åka! 
Men visst var det sorgligt! Kommer sakna dig massor Emma<3

Men ni kanske tänker att det är klart att hon fattar att hon ska åka! Men jag gör verkligen inte det! Jag försöker föreställa mig hur det ser ut om en månad, men jag kan inte! Och att jag ska vara där ett år! Ofattbart!
Jag tror ni har lättare att inse att jag ska åka, för själv förstår jag det inte......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0