Nästa stopp, Öland! Och andra funderingar

Japp, nu är det dax att packa väskan igen och den här gången rullar bilen iväg mot Öland! Ska bli superskönt att få vila ut lite och umgås med fina vänner och familj:) 
 
Så imorgon klockan 5 rullar vi ifrån Västerås! Hoppas på att få övningsköra lite på vägen också;)
Får se hur vidare uppdateringen blir, men ska försöka hinna med nått inlägg nån gång. Kommer sedan hem på lördag eller söndag och börjar sen jobba måndag igen...
 
Vad mer då...
Jo det är bara 17 dagar kvar! Känner hur tiden flyger iväg! På gott och ont! Sorligt att lämna livet här! Å andra sidan stööört roligt att få börja ett helt nytt och annorlunda år där!
 
Jag har faktiskt rikigt blandade känslor just nu, men faktiskt mest positiva! Känner mig inte så ledsen att jag ska åka faktiskt! Börjar få lite ångest att jag inte är så ledsen! Borde man inte vara det? Men jag är så jäkla taggad och förvntansfull och favvo-ordet "EXCITED" så jag hinner inte vara ledsen och dessutom tror jag inte att jag förstår rikigt att jag ska vara borta i ett år! Det känns inte som det är så lång tid! Den försvinner ju så snabbt här iaf! Men det är klart att det känns! Även om jag just nu inte är bra på att visa det (känner mig som en känslokall person......)
 
Spenderade lördagen och söndagen med mina fina vänner och vi hade Harry Potter Maraton och åt hemmagjorda hamburgare (godaste jag ätit) och såklart dukade vi upp godis, chips och annat smått och gott för ett år! Så nu ses vi inte förrens den 2 augusti då jag ska ha en avskedsfest för tjejerna i klassen! Herregud! Och efter det är det banne mig inte långt kvar!
 
Och fick även säga hejdå till två arbetskompisar idag! Tråkigt det med! Kommer sakna dom och alla skratt i fikarummet haha!;)
 
Nej nu måste jag sluta! Ska sova nu! Men kan ju ladda upp en bild på ett dokument jag fick av min värdmamma som ska fyllas i för att jag ska få vara med i fotbollen! de första två sidorna ska jag fylla i och de andra två ska fyllas i av en doktor, så det är väl bara att boka en tid då! Och när ska jag hinna det?
 
 
här är en liten del av formuläret! Helgalet att man ska behöva fylla i det här för ett skollag, tänk om man skulle göra det i Sverige! (Typ: Vill du vara med och spela skol-dm i fotboll, fyll i namn och klass) haha kulturkrock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0