Nervöst, som det ska va

Halloj!
Tänkte att jag skulle skriva av mig lite medan jag kommer ihåg vad jag vill säga...

Igår blev jag nervös för första gången! Eller det är såklart jag har varit det innan också! Jag har varit jättenervös inför usa men sen när jag fick min värdfamilj och allt har känts så himla bra har jag inte varit nervös alls!
Det kan låta konstigt men jag har varit helt helt lugn! Jag har bara varit så glad och taggad! Det är jag ju fortfarande men jag har blivit lite nervös nu! Men det känns bra! Man ska vara lite nervös! särskilt om man ska göra nått sånt här stort!
Så det har nästan vart konstigt att inte varit nervös alls!

Men som sagt, nu känns det som det ska! Roligt, spännande, lite nervöst och läskigt! En blandning av allt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0