Snabbt som blixten!

Hejsan!
Fick en liten överrakning i telefonen idag! Nämligen ett sms från posten där det stog att jag nu kan hämta ut mitt visum (!) Visst har det gått himla snabbt! Jag menar, jag var ju där i måndags! Och nu ligger det hemma i USA-mappen!
 
Tänker dock inte lägga ut bilden. Dels för att det känns sådär att lägga ut såna bilder, dels för att jag inte orkar och dels för att bilden är lagom smickrande haha...
 
Men nu är även visumet avbockat från min "to do-list" Och det känns himla gött! (Som Ernst själv skulle sagt!) Haha bästa programet ju! Min favvo!
 
från sommar med Ernst
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan jag heter Maja och tycker din blogg är as bra! Jag ska också åka till USA nästa år och då kunna det jätte bra att läsa din blogg!
Vad skönt att visumet har kommit och jag hoppas att du kommer skriva mer!
Din blogg är bäst!!!! Hejdå

Svar: Hej Maja! Va glad jag blir när jag läser det här! Ska försöka skriva så mycket jag kan när jag är där och tveka inte att ställa frågor! Ja det är det verkligen:) känns skönt att ha det undanstökat! Tack åter igen! och ha det bra! kram!
Lovisa

2012-07-13 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0