Svar på fråga om pre sen ter!

Hej på er! Tänkte jag skulle svara på en fråga!
vadköptedu :D? jag har supersvårt att kom ma på vad jag ska kö pa, har dom klassiska sake rna som typ sve nskt godis och decilit ermått, men det är SÅ svårt ju hahah !!!
 
First of all! If you read this Jen and Donnie and you can't translate it. Thats totaly the way I want it! I'm gonna write so you don't understand in this one! And you don't have to worrie! It's for your sake, otherwise it's won't be a surprise haha! I can show you what it say when I meet you!
 
Jag kö pte ganskaycketfaktiskt! Dt varsåroligt! haha;)
Sedan tidigare har jag enbarnbok till lillasyrrran. Avensv ensk förf att are fast på enge lska. Pettsonochfindus!
Sedanköptejag också sjusorterskakor fastpå engelska! Jättebrabok! Det gjordejag för att jag tyckerfikaär svenskt(sm åkakor)och dess utom älskar jag attbaka! Så den symboliserarmig lite också!
 
Senigår så kö pte jag kla rt allt i stockholm.
Jag kö pte ettgosedjur till lil lasyrran. En äl g med entrö ja där det står sv ea rike. Riktigtgosig och söt! Sen kö pte jag ett bokm ärke med Fin dus på som pas sar bra till bo ken! Just det! jag kö pte också en sv erig etröja ti ll henne!
Sedan kö pte jag grytva ntar med dal ahästar på till mam man. Jag tror h on gil lar att ba ka också:) så dom pas sar bra med rec eptboken.
Till pap pan kö pte jag en kap sylö ppnare med en äl g på, haha jag vet bra fantasi...
sedan tyckte mamma att jag skulle kö pa bo ken av tom as transt römer på enge lska. Så det gjorde jag. Har aldrig fat tat dik ter och så nt, så hop pas de g ör det! Fa st det som är gre jen är ju att transt römer har fåt t nob elpriset och kom mer fr ån västerås!
Se dan kö pte jag tv å tygk assar med moti vet av... äl gar! ti ll Jessica och Elian! Ska fyl la do mmed lite sve nskt god is tänkte jag!
Sen ska jagtamed mig decil itermått och ytter ligare lite go dis haha!
 
Så det blir som jula fton! Tyc ker ni att detblev för myc ket??
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir super tycker jag! Detvarsmartmedpettsonochfindusboken! Omduvillhanågonmerpresentsåkanduköpa"ascentofsweden","theyearinsweden"eller"swedeninsideout"somärjättebraböckeromsverigepåengelska! Lycka till :-)

2012-07-10 @ 12:11:57
Postat av: Lovisa

men guuuuuud vad bra grejer, fantasin sviker verkligen mig hahaha :(

Svar: man tackar! ja jag hoppas att de tycker om det! nejdå! du hittar nog på något! Vilka är det du ska köpa till?:) kanske kan hjälpa dig komma på nått:)
Lovisa

2012-07-13 @ 02:59:54
URL: http://lovisaiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0