Tar tjuren vid hornen!

 Haha ibland kan det vara så tråkigt att skriva! Men allt för er!;)
 
Mallorca var fantastiskt bra! Varmt och sol varje dag! Det var 28-29 grader klockan halv 9 på kvällarna, så man smälte nästan bort när man satt på resturangerna! Havet var varmt och poolen likaså! Vi var med på vattengympa och club-dance några gånger och hade riktigt kul! Även om vi inte fick vara med på vattenpolon... 
Åt väl x antal rör med pringles och vi hittade singoalla i en affär! Så några paket med såna gick också åt!
En dag var vi ute med glasbottenbåt och fick hoppa från den, ganska högt! Kanske 4-5 meter eller så! Såg jättemånga fiskar och vattnet var kristallklart!
Annars gjorde vi inte så mycket mer, sola, bada och åt kan man väl säga haha! Och letade desperat efter internet! En resturang var inte bra förrens man hade kollat om de hade fritt wi-fi haha! 
Vi var ju också på Mallorca när Spanien van EM-finalen! Det var häftigt och vi hade slagit på stort och köpt spanien-tröjor och allt! 
Vet inte vad jag mer kan skriva! Men en bild säger mer än tusen ord, så här har ni resan i bilder!
 
på flyglatsen

Solen skiner alltid ovanför molnen
Ida och Elin - två av mina trogna läsare!

Första kvällen!

På Michael Jackson-show

Jag och Ida vid poolen

The pool

Club-dance

Maja!

Glada att spanien är i final!

Älska pringles!

klockan var 20.30 och det var 29 grader

maja ville vara en kanin tydligen...

jag och matilda

jag och majsan

Och här är lilla jag

och vår finmiddag!

På väg till poolen

On the beach

Unlimited spare ribs! Kan väl dock avslöja att det inte var min favvo...

På tiki-wiki-baren
Innan finalen

och Elin o jag efter finalen

Glada att vi kom hem och landade säkert! Maja bestämde sig nämligen för att vi skulle se på två avsnitt av Ghost Whisperer på planet och hon tyckte att vi skulle se på de två sista i säsong 1. Och det råkade vara två avsnitt om en flygplansolycka... Tack för den Maja...
Möttes av den här filuren hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0