Avreseläger-check

Hej och förlåt för lite halvdålig uppdatering på sista tiden!
Har precis kommit hem från Stockholm och avreseläger med AFS. Tänkte att jag skulle berätta lite om det:)
¨
Åkte tåg och sen taxi upp till Bosön i Stockholm med Hedvig på lördag morgon. Kom fram dit klockan 10 och sen var det igång. Vi körde en blandning av lite olika lekar, teambuilding, info, diskussioner om allt från kulturkrockar, värdfamilj, packning, presenter och förväntningar till regler och annat. Man kan väl säga att vi gick igenom allt.
Det var väldigt väldigt lärorikt och en riktig väckarklocka! Herregud, vi åker snart!! Vi fick dessutom skriva ett brev til oss själva som vi ska läsa efter vi kommit hem igen, ska bli kul sen att se om sina förväntningar stämde överens med verkligheten:) Och det är bara lite mer än 7 veckor tills det är dags att börja skaffa svaren på alla förväntningar och frågor.
¨
Himla kul att träffa alla andra utbytesstudenter från AFS också och de som man kommer flyga till New York med. Många trevliga och härliga människor som ska gå igenom samma sak, skönt att veta! och skönt att ha fått träffa alla i verkligheten.
Känner mig faktiskt helt lugn nu efter den här helgen, vet att jag har en bra organisation bakom mig och jag vet hur jag ska kunna hantera olika situationer:)
Så om jag skulle summera helgen då...
  • lärorik
  • rolig
  • peppande
  • och en väckarklocka
¨
Så här fint var det vid vattnet på kvällen, helt fantastiskt! Måste bara älska Sverige i såna stunder! Tror jag alltid kommer komma ihåg det här!
'
Och det här med den tillfälliga känslan då!
Just nu är jag: (förutom trött) jävligt taggad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0