God morgon!

Vet inte riktigt vad det är med mig, men de senaste dagarna har jag vaknat runt 8, och kan inte somna om... Ja ja, det kanske är bra så att jag inte sover bort dagarna!
Ikväll flyger vi till Mallorca så idag måste jag packa väskan! Hatar att packa, för man får inte med sig allt liksom, det känns alltid som att man glömt något hemma.
Men innan det är dags för semster har jag lite saker som måste fixas idag!
 
  1. Betala resten av summan till visumavgiften (vi betalade den gamla summan, så nu ska vi lägga till det som saknas)
  2. Fixa ett nytt ID-kort (mitt kommer att "gå ut" i USA)
  3. Ta ett färgfoto (till visumet)
  4. Ringa skatteverket (ska göra något, som jag inte förstår haha, så det får bli mammas punkt. Men det har med skatt att göra iaf;))
  5. Fixa presenter till värdfamiljen (Kan säga att jag har köpt 2 st redan, men ska kika på nått mer)
  6. Köpa kuvert och frimärken (till ambassaden & visumansökan)
  7. Växla pengar
  8. Fixa ett bankkort som jag ska ha i USA
Ja listan går och kommer säkert att bli längre... Men det kommer kännas skönt att ha allt gjort! Det är mycket som ska fixas innan avresan och det mesta på den här listan har med visumansökan att göra! Den 9 juli har jag tid på ambassaden, så då ska allt vara klart!
 
 
vet inte men jag gillar den här bilden, så sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0