Imorgon är det inte bara torsdag, det är sommarlov också!

Ja ni mina vänner! Dagen som jag längtat till men också får ångest över har kommit! Kommer ihåg när vi satte upp lappar i klassrummet med nedräkning, och det var en sisådär 40 dagar kvar! Imorgon är det NOLL! Imorgon är det sommarlov!
Det kommer bli så fruktansvärt skönt, roligt, fantastiskt och hemskt!
Det är sista dagen som jag går i EK11A. Efter avslutningen går jag inte längre i den klassen och det känns så himla himla tråkigt.
Samtidigt som jag längtar tills jag får åka till USA så är det grymt tufft! Det kommer nog bli en och annan tår imorgon kan jag tro. Men jag vet ju vad jag har gett mig in på, och jag tror att det är värt det! Men om ni frågar mig imorgon eller en vecka före resan, eller varför inte på arlanda kommer ni nog få ett annat svar, från ett nervöst och söndergråtet vrak, haha...
¨
Kul att så många börjar få sina värdfamiljer också, är glad för er skull! Hoppas på att allt blir klart med min familj också, eller skolan rättare sagt så att jag kan få prata med dom, skulle ju ske någon gång i juni, så håller tummarna!
¨
Har inte gjort klart visumet helt heller... Ska bara ladda upp en bild men sen är det klart och då ska jag boka tid till ambassaden i stockholm!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Lovisa :D Är super duper glad!! ;) hehe



Du kommer säkert få kontakta dem snart ska du se. Mailen kommer när man minst annar det... ;)

2012-06-06 @ 20:20:39
URL: http://biesertontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0