Min midsommar

Hej på er!
Hade en jättebra midsommar igår med familj och vänner! Här kommer lite bilder från det:)
Och nästa midsommar tillbringar jag i USA med några få dagar kvar till hemresan, helt knäppt om man tänker så! Så nu blir det inget midsommarfirande förrens år 2014(!) Helgalet!
 
Så vi startade dagen med vattengympa, haha och sen åkte jag och min kusin Anna ut och plockade blommor på landet, som sedan blev fina kransar:) Sen var det bara hem och byta om innan det var dags för en klassisk midsommarlunch med vänner och grannar! Därefter blev det bad i poolen med volleybollturnering och på kvällen blev det grillning, spel och gitarrspelande! En riktigt lyckad och mysig midsommarafton!
jag och min familj. Mamma, Maja, Matilda, Buster, jag, Pappa
 
Sen tvingade Maja oss att köra lite cheerleading! Måste säga att Elin och jag var duktiga basar!
 
Och sen var det ju den här volleybollturneringen, resultatet behöver vi inte prata om...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0