Bekräftat & klart!

Sådär ja! Nu är det bekräftat att vi vill ha erbjudandet från tranås! Skönt att ha det gjort och att jag kommer få åka med andra afs-studenter! Plus att jag kommer få sitta bredvid Hedvig, som också ska till usa med afs, på planet till New York, vilket är otroligt skönt! Känns bra att ha någon som man känner iaf fram till new york, sen är man ju lite själv och ska klara att vara borta från alla nära o kära i ett helt år!!
¨
Mailade johan idag också, fast ganska sent så jag hoppas på ett svar imorgon!:) Frågade bara lite om vad som händer i usa nu, med min värdfamilj och skola och så. Vill ju kontakta dom nu så att man lär känna dom lite innan man kommer dit! vet faktiskt inte varför jag inte "får" kontakta som än, men det är ju det jag frågat och nu väntar jag alltså på svar!:)
¨

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0