Ett lugnande svar

Hej på er, hoppas ni har haft en bra måndag so far. Min måndag har iaf varit ganska kul! Vi drog igång med ett nytt projekt i skolan. Hundralapps-projektet kallas det och går ut på att man ska få en hundralapp att växa så mycket som möjligt på 4 veckor, roligt!:)
¨
Nu till det jag faktiskt skulle skriva! Fick svar på mitt mail från AFS. Ett ganska lugnande svar som tur är!
Som jag sagt tidigare så fick jag ju min värdfamilj väldigt tidigt, i slutet på januari redan. Men jag har ju inte fått kontaka dom än och har inte heller så mycket information. Har undrat varför och nu fick jag alltså veta att anledningen till att jag fick veta om familjen så tidigt är för att jag ska bo med en student till och de ville ha det bekräftat med mig att det var okej. Just nu fortsätter de med pappersarbetet i USA men när det är klart (typ i början av juni har jag fått veta :() så kommer jag få all information och kunna kontakta dom. Och det är ju så det fungerar för alla andra.  Man skulle kunna säga att jag har fått tjuvkika på familjen eftersom jag ska bo med en till utbytesstudent och kommer få min värdfamilj i typ juni. För om det inte hade varit en dubbelplacering skulle jag ju inte fått veta något förrens allt var klart.
¨
Så ni som väntar på värdfamilj, håll ut! Det kanske bara är ett papper ifrån!:D
¨
Tyckte iaf att det var otroligt skönt att få veta varför jag inte fått kontakta dom eller fått veta mer. Eftersom alla andra som fått familj fått kontaktinfo samtidigt! Men nu vet jag ju som sagt varför och johan sa att jag inte skulle oroa mig för mycket på att hamna i en annan familj, risken är ganska liten, men även att jag ska ha det i bakhuvudet, att det inte är helt klart ännu!
¨


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja självklart, lägger in din länk så fort jag kan! :D

2012-03-27 @ 09:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0