Fikamys

helloo! igår hade vi film/fika kväll hemma hos mig med tjejerna i klassen. Kvällen bjöd på många skratt och det var mysigt och trevligt, och GOTT! Alla hade bakat något och eftersom vi var 12 stycken blev det ju en del! Vi fick äta i omgångar för att ens orka smaka oss igenom allt, haha! och så kollade vi på Paranormal Activity 3 och Bridesmaids, läskigt och roligt!
.
tog en bild på min tallrik, känner sig som ett riktigt fetto, men man lever ju bara en gång!
kan väl nämna att det här inte var allt, det fick inte plats...
¨
nu sitter jag helt slut i soffan och mumsar på en bit amerikansk chokladtårta och tittar på the middle. Kom precis hem från jobbet och känner mig helt död, blir förmodligen mer jobb imorgon. så det är bara att ladda om!
ha en fortsatt trevlig helg iaf hörrni!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0