Mot Playa del Inglés

Hej på er! Sitter nu i ett café på arlanda och skriver ihop detta! Planet mot kanarieöarna lyfter om si sådär 45 minuter och det ska bli så fruktansvärt skönt att komma till värmen, även om jag sett att det inte är så väldans varmt där just nu... ja ja skönt med semster iaf och vädret är nog iaf varmare än i sverige, och det är ju positivt!
¨
Gick upp 4.30 i natt för att kunna åka iväg vid 5, packade lite detaljer och sedan rullade bilen iväg:) Jag måste bara säga hur fruktansvärt dålig jag är på att packa! Har nog med mig kläder för en hel månad, eller två möjligtvis! Jag menar det är ju skönt att ha valmöjligheter, och vad är då smartare än att ha med sig i princip hela garderoben!? Hur som helst, jag kommer aldrig kunna packa till USA!
¨
Nu ska jag ta och kika runt lite i taxfree:n innan vi ska gå ombord! Ha ett skönt påsklov och så får vi väl se hur det blir med uppdateringen den här veckan, förvänta er inte för mycket, för jag ska njuta av solen!
¨
puss på er!

min fina resväska, överfull...


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja vad roligt! Det kan vi aboslut göra!

2012-03-30 @ 20:13:07
URL: http://streetlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0