Svar från AFS

Hej på er! Idag fick jag svar från afs, men dock inte riktigt om när jag får alla uppgifter men han skulle kolla med afs i usa och se hur det är! Börjar bli lite orolig att det är något problem där borta, men förhoppningsvis inbillar jag bara mig själv, men det skulle vara så himlans skönt att få höra nått från familjen snart! Nu har jag ju ställt in mig på att bo där och så och skulle bli jätteledsen om det ändrar sig.
Nu låter det som om det har hänt en massa saker som har ändrat läget, men så är det inte. Och att allt inte är som det ska, men det är bara som det känns för mig.
Längtar mer än nånsin på att få åka nu nu nuu.
.
Sen så såg vi filmen "Bowling for Columbine" på engelskan idag. Det var faktiskt en väldigt intressant dokumentär om usa och pistoler och deras relationer till dessa vapen och hela filmen baserades på ett skottdrama i Columbine High School i USA, Colorado om jag inte minns fel. Kan säga att man undrar ju hur i hela friden det kan få vara sådär och att vissa människor faktiskt tycker att det har rätt att skjuta om de känner sig hotade, typ vissa amerikanska värderingar och tankar förundras jag över, blir nästan rädd faktiskt, kände på en gång att det kan bli jobbigt att prata om sånna saker i usa, eftersom jag tycker det är helt fel och de verkar tycka att ALLA borde ha ett vapen... Jaja alla tycker ju såklart inte att man ska ha ett vapen, men vi får väl se om jag stöter på några vapenälskare i usa...
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0