Älgar, country-musik och vita dörrar

Hej mina vänner!
Kom hem ganska sent igår från idre. Vi skulle stanna och äta vid 20 igår kväll men det var ju bara det att det var stängt överallt, för vi skulle ju inte äta på nått snabbmatsställe. Så till slut så hittade vi ett värdshus/resturang och där fick vi dock vänta i en halvtimme innan vi fick maten, men det var det värt! Fläskfilé, bea, rödvinssås och pommes! Yummi!
¨
Annars gick bilresan bra! tre älgar såg vi iaf:) och jag tycker faktiskt om att åka bil, när det är mörkt! låg och halvsov och så hade vi på nån radiokanal som spelade elvis, country-musik, så det lyssnade jag på medan jag halvsovandes drömde mig bort till USA, Tennessee och Clarksville!
¨
Idag har jag och mamsen vart duktiga och målat om alla dörrposter och dörrar! Tjänade ju lite extra pengar till USA iaf, och det behövs ju eftersom det är jag som ska stå för alla fickpengar. Sen fick jag för mig att jag skulle fixa en schablon och skriva på dörren till toaletten. Kan säga att det tog typ 2 timmar eftersom jag gjorde allt från början, inga färdiga mallar här inte! men det blev ju bra iaf!:D
¨
för er som undrar så brukar våran toa alltid gå i baklås, så nu har vi fixat det här, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0