Nattligt inlägg

Hej på er! Kände för att skriva ner några tankar såhär på kvällskvisten! På något vis så tänker jag allra bäst precis innan jag ska sova:)

När folk får veta att jag ska till USA är den första reaktionen: Gud va roligt!
Och ja, det är roligt
Den andra är: Men vänta, då måste du ju gå med 96:orna sen
Och ja, det måste jag

Den första frågan jag får är vart jag ska åka
Och jag svarar glatt Tennessee, clarksville
-jaha där Stålmannen bor!
Ni anar inte hur många gånger jag får höra den:D

Det är kul att det är så många som är intresserade, och nu kanske det låter som om jag tycker att det är irriterande med alla frågor, men så är det inte, jag tycker det är kul så fråga på!

Det är bara det att man nu såhär ca 2 månader till avresan börjar fundera på riktigt vad fan det är man har gett sig in på! Det är inte någon annan som ska åka iväg, det är jag! Ingen tjej vars blogg man läst, det börjar bli verkligt nu.

Och det både skrämmer mig och gör mig fantastiskt glad och taggad,  det ska bli så himla kul!

Så när frågan kommer om hur det känns kan jag inte svara annat än spännande och nervöst, för det är ju det det är! Men har märkt själv att mina svar blir kortare och kortare för varje gång jag får den, och det är inte för att jag tröttnat på frågan, jag tror att det handlar om att jag kanske sakta börjar inse vad det är jag ska göra och det är med blandade känslor!

Okej det här inlägget kanske inte är så logiskt eller ni kanske inte ens fattar vad jag ville ha sagt med detta! Men lugn det gör inte jag heller!
Och kanske är det den känslan jag vill förmedla, för det är så jag känner just nu, en aningen förvirrad....


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ska också iväg i höst och har ungefär samma känslor! Är jättejättenervös, lite smårädd, men så sjuktsjukt taggad på att åka! Det kommer bli superkul!!! Och fatta vilka upplevelser! :)

2012-05-30 @ 16:08:53
Postat av: Denise

Åh känner igen mig så mycket i det där! Tror inte jag kommer fatta på riktigt att det faktiskt händer, att det är verklighet, förrän jag ska åka hem fårn USA. Hahah lol.

2012-05-31 @ 20:28:28
URL: http://denns.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0