Ville bara säga att jag lever!

Hej på er! Det var ett tag sen sist, men nu är jag tillbaka:)
Har jobbat igår och idag, är helt slut! Men det är ju ganska kul att jobba och ännu roligare den 25e!
Har inte hört nått mer från världfamilj eller AFS men jag väntar (som vanligt)
Har fått tre handböcker om resan från AFS och har läst två av dem, en var till föräldrarna. Och även om jag ställt in mig på att det inte kommer bli en dans på rosor osv så fattade man ännu mer att det verkligen inte bara kommer vara lätt. Det kommer vara en sån stor omställning och personlig utveckling och det kanske inte är det första man tänker på när man vill bli utbytesstudent.
¨
men även om det kommer vara jobbigt så tror jag att de är i de stunderna man utvecklas allra mest! men vad vet jag? vi får väl vänta och se:)
¨
Har förresten skaffat Instagram också! så om ni vill ha snabbare uppdateringar än bloggen så får ni gärna följa mig @odenlovisa
Har väl iof inte så många bilder nu... (ingen i skrivande stund, haha) men det kommer väl när jag vant mig;)
bättre sent än aldrig!
¨

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0