3 månader senare

Hej hörreni! I fredags var det 3 månader sen jag lämnade Sverige! Oj så snabbt tiden går, det är helt galet! Det har hänt mycket grejer under 3 månader och det känns som jag har varit här hur länge som helst, men samtidigt som om jag kom igår! 
Det här är definitvt ett andra hem nu och blir mer och mer för varje dag, har kommit in i de flesta rutinerna och det här är min vardag nu. Det har varit både tufft och roligt, ska inte ljuga. 
Ska försöka summera lite om tiden som har gått! 
 
Men jag gör det i olika inlägg!
 
Men här kommer lite bilder från de past days..


en bild på Elian, Catelynn och mig från i fredags när vi var på Beary Bear och åt frozen yoghurt! Alltså himmelskt gott! 

Sen gick vi til Walmart och köpte dessa astöntiga footie pj's! Alltså så himla fula men så sköna. only in america säger jag bara!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det glass? Ser ut som Tacco buffé

Svar: Nej det där är bara toppingen! Det var allt möjligt! Kakdeg, cheesecake, choklad, godis, färsk frukt, och allt man kan tänka sig! Och smakerna på yoghurten! Cheesecake, kaksmet, ananas, och massa annat! Underbart! <3
Lovisa

2012-11-13 @ 04:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0